
Сьогодні, 23 грудня 2015 року, учні 2-в класу завітали до бібліотеки, щоб стати читачами. Мета: розширити уявлення дітей про бібліотеку, закріпити правила користування книгами; розкрити значення окремих бібліотечно-бібліогра- фічних понять; викликати в учнів почуття поваги й шанобливого ставлення до книги, виховувати бажання читати, відвідувати бібліотеку. Екскурсія до шкільної бібліотеки
МЕТА. Ознайомити дітей зі шкільною бібліотекою, правила користування бібліотечними книгами. Виховувати почуття поваги і шанобливого ставлення до книги.
ОБЛАДНАННЯ. Книжкові виставки, На столі лежать книжечки, які в кінці зустрічі бібліотекар запропонує дітям.
БІБЛІОТЕКАР. Сьогодні ви завітали до нашої шкільної бібліотеки. Що означає слово «бібліотека»? Подумайте, яке слово вам нагадує «бібліотека»? Так,Біблія. Біблія означає – книга. А бібліотека – це приміщення, де зберігаються книги. Бібліотека дуже схожа на невеличке затишне місто. Живуть у ньому книжки. До них приходять діти, такі, як і ви кличуть до себе в гості. Не надовго – на тиждень або два. Деяким книжкам подобається в гостях. Ось які вони, подивіться чисті, охайні. Але кільком книжечкам жилося погано. «Мене брали брудними руками», «Мені сторінки пом’яли» - говорять книги. Отож, діти, щоб подібне не сталося з вашими книжечками, потрібно бути завжди з ними чемними і охайними.
МЕТА. Ознайомити дітей зі шкільною бібліотекою, правила користування бібліотечними книгами. Виховувати почуття поваги і шанобливого ставлення до книги.
ОБЛАДНАННЯ. Книжкові виставки, На столі лежать книжечки, які в кінці зустрічі бібліотекар запропонує дітям.
БІБЛІОТЕКАР. Сьогодні ви завітали до нашої шкільної бібліотеки. Що означає слово «бібліотека»? Подумайте, яке слово вам нагадує «бібліотека»? Так,Біблія. Біблія означає – книга. А бібліотека – це приміщення, де зберігаються книги. Бібліотека дуже схожа на невеличке затишне місто. Живуть у ньому книжки. До них приходять діти, такі, як і ви кличуть до себе в гості. Не надовго – на тиждень або два. Деяким книжкам подобається в гостях. Ось які вони, подивіться чисті, охайні. Але кільком книжечкам жилося погано. «Мене брали брудними руками», «Мені сторінки пом’яли» - говорять книги. Отож, діти, щоб подібне не сталося з вашими книжечками, потрібно бути завжди з ними чемними і охайними.
ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ КНИГОЮ.
- беріть книжку лише чистими руками;
- не перегинайте книжку – від цього псуються і випадають її сторінки;
- не кладіть у книгу олівців та інші предмети, щоб не рвалися обкладинки;
- не загинайте сторінки, користуйтесь закладками;
- не читайте під час їжі;
- щоб книжка була чистою і довго вам служила, обгорніть її.
ЕКСКУРСІЯ ШКІЛЬНОЮ БІБЛІОТЕКОЮ
БІБЛІОТЕКАР. У нашому чудовому книжковому царстві є свої вулиці, площі і мешкають тут, хто? Так, книги! Кожна книжка має свою адресу, тобто місце на полиці. Всі книжечки розміщені за темами. Буває, що книжки мешкають не тільки на полицях, а й на книжкових виставках. Подивіться на ці виставки. Вони мають свої назви. Ось, наприклад, наприклад, виставка «Великий співець українського народу.» Книжечки з цієї виставки розповідають про життя і творчість Т.Г.Шевченка. А ось ця виставка «Відчиняє двері казка». Тут живуть ваші улюблені герої Буратіно, Колобок, Івасик -Телесик, Попелюшка, Дюймовочка та інші. А яких ви знаєте ще казкових героїв?
- Хто садив гроші в землю? Відповідь
- У якій казці взимку росли підсніжники? Відповідь
- Хто ніс бабусі пиріжки? Відповідь
- Кого запхав у піч Телесик? Відповідь
- До кого у гості ходив журавель? Відповідь
- Хто дав пір’я Кривенькій качечці? Відповідь
- Хто у лісі найбільший боягуз? Відповідь
- Хто стояв на воротах у червоних чоботах? Відповідь
- По чому метений колобок? Відповідь